Tropenmuseum Cool Japan opening
Persbericht:

Opening Cool Japan met recordaantal bezoekers

In een afgeladen Lichthal van het Tropenmuseum opende gisteravond de tentoonstelling Cool Japan

Meer dan 2200 bezoekers namen een kijkje tussen de manga's, samoeraizwaarden en historische prenten. Directeur Stijn Schoonderwoerd, wethouder Touria Meliani, ambassadeur van Japan, Hiroshi Inomata en kunstenaar & kawaii pionier Sebastian Masuda sloegen een vat sake (aangeboden door Hotel Okura Amsterdam) stuk en opende daarmee de tentoonstelling die t/m 1 september 2019 te zien is in het museum.

Noot voor de redactie

Neem voor meer informatie contact op met Amber van Schagen, PR & Brand Manager | T. 088 0042 931 E.pers@tropenmuseum.nl
Bijgesloten beeldmateriaal is rechtenvrij te gebruiken in relatie tot dit persbericht, met vermelding van credits.