OG
15 oktober 2023

Hoe inclusief zijn safe spaces?

Echt fijn om een plek te hebben waar je onder elkaar bent … Om je begrepen te voelen… En veilig te kunnen zeggen wat je wilt.

Maar bij elke vorm van insluiting ligt uitsluiting op de loer. Wat vind jij: zorgen zulke veilige havens voor het broodnodige support of juist voor meer verdeeldheid (en houden zij een inclusievere samenleving juist tegen)? Kan een museum of andere plek echt ‘safe’ zijn?

Zondag 15 oktober, 14.00-16.00 uur, in de Studio, gratis excl. museumentree, reserveer je ticket hieronder

Over Ongemakkelijke gesprekken

Ongemakkelijke gesprekken gaan over complexe actuele thema’s, culturele botsingen en taboes. De vorm is actief; geen lezing, debat of podium vol experts. Dit biedt ruimte voor nieuwe ontmoetingen, daagt je uit om uit je comfortzone te stappen en te leren omgaan met ongemak in herkenbare situaties. Performance en prikkelende vragen i.s.m. theatermaker Sheralynn Adriaansz & Building Conversation zetten aan tot samen denken voorbij vaste veronderstellingen. Komen = meedoen. Na afloop sluiten we gezamenlijk af in Café De Tropen.

:host { --enviso-primary-color:#ea4e55; --enviso-secondary-color:#ea4e55; font-family: Arial; } .enviso-offer-filters-wrapper { display: none; } #ticket-description { ???????????? display: none; ???? } .enviso-title { ???????????? display: none; ???? } .enviso-tickets.enviso-tickets-mobile { display: grid; grid-template-columns: calc(50% - 1em) calc(50% - 1em); align-items: stretch; } :host .enviso-tickets-mobile enviso-ticket-item { float: none; margin-right: 1em; width: auto; } :host enviso-ticket-item { margin-bottom: 1em; margin-right: 1em; box-sizing: border-box; } .enviso-dialog-content { background-color: #DDF4F2; }
OG