kinderfeestje museum
Vaste activiteit

Vier je verjaardag in het Wereldmuseum Amsterdam

Vier je kinderfeestje in het Wereldmuseum Amsterdam!

Binnenkort jarig? Nodig al je vriendjes en vriendinnetjes uit voor jouw kinderfeestje in een museum. Hoe leuk is dat?

Verrassingsfeest | 5&6 jaar

De dieren en wereldgasten in het museum geven een feestje voor Kantjil het dwerghertje! Om alle gasten voor het verjaardagsfeest te vinden, maak je een tocht over de wereld. Je kijkt, zoekt, zingt, danst en fantaseert. Het programma eindigt met een vrolijk feest voor alle dieren, kinderen en natuurlijk de jarige.

Waar is het cadeau?

Sabi Suriname | 7-12 jaar

Vier je verjaardagsfeestje in Sabi Suriname in Wereldmuseum Junior. Stap met je verjaardagsgasten in een boot en vaar door het binnenland. Leer en zing een Surinaams verjaardagslied in Studio Dansi. In de keuken van Toko Ons belang gaan de schorten aan en maken jullie lekkere Surinaamse koekjes die je natuurlijk ook proeft. Hier breng je ook een toast uit op de jarige en de gasten, met Surinaamse limonade.
De jarige krijgt een Surinaams cadeautje met iets om te delen en iets om te houden.
In Sabi Suriname kom je spelenderwijs veel te weten over Suriname, de band met Nederland en hoe Suriname met de wereld is verbonden.

Verjaardagsfeestje Sabi Suriname

Praktische informatie kinderfeestje museum

Let op! Boek ruim van te voren (4 tot 6 weken).

Verrassingsfeest

• Voor: kinderen die 5 of 6 jaar worden.
  • Duur: 60 minuten
  • Kosten: € 100,- voor maximaal 10 kinderen, inclusief entree.
  • Voor volwassenen wordt het reguliere entreetarief berekend. Museumjaarkaart geldig.
  • Kinderfeestje museum kan niet in combinatie met kortingsacties geboekt worden.

Sabi Suriname

• Voor: kinderen die 7, 8, 9, 10, 11 of 12 jaar worden.
  • Duur: 90 minuten
  • Kosten: € 125,- voor maximaal 10 kinderen, inclusief entree.
  • Voor volwassenen wordt het reguliere entreetarief berekend. Museumkaart geldig. Ouders zijn bij het begin en het feestelijk einde aanwezig.
  • Kinderfeestje museum kan niet in combinatie met kortingsacties geboekt worden.

Wat krijg je?

• Toegang tot het museum voor de hele dag.
  • Verjaardagprogramma (persoonlijke ontvangst, begeleid programma)
  • Een cadeautje voor de jarige.

Reserveren

Om te reserveren en voor vragen kan je contact opnemen met onze afdeling reserveringen: reserveringen-amsterdam@wereldmuseum.nl of 088-0042 840 (ma t/m vrij: 10.00 - 17.00 uur).

Ontdek meer

Things That Matter, Lichthal, Tropenmuseum
Vaste tentoonstelling

tentoonstelling Things That Matter

Over voorwerpen van betekenis die nauw verbonden zijn met tien maatschappelijke thema's.
Sabi
Kids

Tentoonstelling Sabi Suriname

Er gaat een wereld voor je open! Boek een Familietour of Juniortour door Sabi Suriname.