Jarig
31 augustus 2018

Jarig in augustus? Gratis naar het museum!

Het nieuwe paviljoen Feest! Wereldwijd staat deze zomer in het teken van verjaardagen. Ben jij maximaal 12 jaar oud en jarig in de maand augustus? Dan mag jij deze maand gratis naar het Tropenmuseum.

En dat is niet alles: je krijgt een verjaardagsbutton en er zijn allerlei leuke dingen te doen in de vakantie! Hier vind je alle activiteiten.

Voorwaarden

Kinderen die jarig zijn in de maand augustus krijgen gratis toegang op vertoon van een identiteitsbewijs. Reserveren is niet nodig. Voor ouders, begeleiders en andere kinderen geldt regulier tarief.

Deze actie geldt voor heel het Tropenmuseum, m.u.v. bezoek aan ZieZo Marokko in Tropenmuseum Junior.

Ontdek meer

Things That Matter, Lichthal, Tropenmuseum
Vaste tentoonstelling

tentoonstelling Things That Matter

Over voorwerpen van betekenis die nauw verbonden zijn met tien maatschappelijke thema's.